Vad Àr eran relation till fÀrgen gul? AnvÀnder ni gula klÀder och i vilka sammanhang?
Skulle ni kunna inreda ett rum i mestadels gult? IsÄfall varför?
Haft typ ljus skumbannans gul pÄ vÀggarna super behaglig fÀrg. Men jag gillar gult och orange. Hade gula taper nÀr jag fick vÀlja sjÀlv nÀr jag var liten. Blir glad av gult.
 
Vad Àr eran relation till fÀrgen gul? AnvÀnder ni gula klÀder och i vilka sammanhang?
Skulle ni kunna inreda ett rum i mestadels gult? IsÄfall varför?
Inredning..... detaljer i gult kan va fint, jag har tex ett ocra-fÀrgat överkast som gÄr igen i lampskÀrmar i mitt sovrum. Det Àr dock inte dominerande fÀrg utan bara ska bryta av mot i övrigt mörkblÄtt och grÄtt.
Typ citrongult gÄr helt bort. KÀnns vÀldigt 90tal och utdaterat typ.

PÄ klÀder har jag gÀrna en gul tröjja pÄ mig, har flera
KlÀnning har jag en gul i en enligt mig fin nyans. Men Àven pÄ klÀder Àr det inte vilken nyans som helst.
 

Liknande trÄdar

Hemmet HjÀlp, jag har mÄlat vÄrt sovrum grönt- men det blev för gult! Hur ska jag dÀmpa de gula dragen i kulören, vilken fÀrg pÄ textilier...
2
Svar
23
· Visningar
1 595
Senast: Derivata
·
L
SamhÀlle Först sÄ JA jag ska sjÀlv klart kolla med mamma och pappa som kÀnner hennes förÀldrar vÀldigt bra! Men jag Àr en sÄn person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 703
Senast: TinyWiny
·
Tjatter Jag blir tokig pÄ att googla pÄ hÄrtvÀtt dÄ alla sÀger olika. Jag ska slinga mitt hÄr till veckan och det stÀndiga Àr ju diskussionen om...
Svar
4
· Visningar
274
Senast: Lilla
·
KlĂ€der & Bli fin Ok, nu Ă€r det problem. Jag ska pĂ„ 60-Ă„rsfirande och har inget att ha pĂ„ mig 🙈 normalt gĂ„r jag i jeans och hoodie och nĂ€r vĂ€rmen kommer...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 741
Senast: Tajger
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp