Vad Àr eran relation till fÀrgen gul? AnvÀnder ni gula klÀder och i vilka sammanhang?
Skulle ni kunna inreda ett rum i mestadels gult? IsÄfall varför?
Haft typ ljus skumbannans gul pÄ vÀggarna super behaglig fÀrg. Men jag gillar gult och orange. Hade gula taper nÀr jag fick vÀlja sjÀlv nÀr jag var liten. Blir glad av gult.
 
Vad Àr eran relation till fÀrgen gul? AnvÀnder ni gula klÀder och i vilka sammanhang?
Skulle ni kunna inreda ett rum i mestadels gult? IsÄfall varför?
Inredning..... detaljer i gult kan va fint, jag har tex ett ocra-fÀrgat överkast som gÄr igen i lampskÀrmar i mitt sovrum. Det Àr dock inte dominerande fÀrg utan bara ska bryta av mot i övrigt mörkblÄtt och grÄtt.
Typ citrongult gÄr helt bort. KÀnns vÀldigt 90tal och utdaterat typ.

PÄ klÀder har jag gÀrna en gul tröjja pÄ mig, har flera
KlÀnning har jag en gul i en enligt mig fin nyans. Men Àven pÄ klÀder Àr det inte vilken nyans som helst.
 

Liknande trÄdar

Hemmet HjÀlp, jag har mÄlat vÄrt sovrum grönt- men det blev för gult! Hur ska jag dÀmpa de gula dragen i kulören, vilken fÀrg pÄ textilier...
2
Svar
23
· Visningar
1 566
Senast: Derivata
·
Hemmet Vi mÄste mÄla om huset. Sambon gillar gult som vi har idag men med ljusare foder. Jag gillar grÄgrönt med vita foder.. Kan Àven tÀnka...
2
Svar
22
· Visningar
1 549
Senast: super
·
Hemmet Kom att fundera pÄ det hÀr med gillestugor, kanske för att vi har tvÄ stycken och att jag just nu sitter i en... Vad har ni för...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 898
Senast: tuaphua
·
Hemmet Nordsjö base white pÄ vÀgg och sen 0502-Y pÄ golvlister, det kommer inte se bra ut eller hur? Jag vill helst inte ha 0502-Y pÄ vÀggarna...
Svar
15
· Visningar
1 413
Senast: sweep
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • UppdateringstrĂ„d 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp