gummi på selar....

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare cusan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 794

cusan

Trådstartare
har tittat på nya selar i helgen på en travbana....försäljaren påstod att de helgjutna i gummi var bäst? ( whalstens tror jag det var). Funderar också på att det var gummi även på gjorden under magen på de flesta av de jag kollade på (även läderselar)....kan inte det klämmas? Nu får ni fanimig hjälpa mig, jag blir tokig på det här! Vilken sele skall jag satsa på?

Sv: gummi på selar....

jag har en sån. bukgjoren har som ett jättemjukt fodral som inte alls skaver utan verkar skönt för hästen. en är ju lätt selen också:)

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 255
Senast: Raderad medlem 147980
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 759
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 161
Senast: Grazing
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här... 2 3
Svar
44
· Visningar
6 210
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet