gummi på selar....

cusan

Trådstartare
har tittat på nya selar i helgen på en travbana....försäljaren påstod att de helgjutna i gummi var bäst? ( whalstens tror jag det var). Funderar också på att det var gummi även på gjorden under magen på de flesta av de jag kollade på (även läderselar)....kan inte det klämmas? Nu får ni fanimig hjälpa mig, jag blir tokig på det här! Vilken sele skall jag satsa på?
 
Sv: gummi på selar....

jag har en sån. bukgjoren har som ett jättemjukt fodral som inte alls skaver utan verkar skönt för hästen. en är ju lätt selen också:)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 130
Senast: Skjøldur
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 224
Senast: geting
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 189
Senast: Otherside
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp