Gunnar en medlem behöver din hjälp!

B

banan

Det här gäller inte mig utan Amanboriel och det är så att sen dess att du gjorde om här har honom inte kunnat komma in på Buke.
Hon skrev såhär till mig:
"sen gunnar gjorde om buke så har inte jag kunnat logga in, jag skriver först in mitt anv.namn och sedan mitt lösenord. när jag ska klicka på logga-in-knappen så försvinner lösenordet och det kommer upp en sida där det står att jag inte kan logga in pga av felaktigt anv.namn eller lösenord."
Så skulle du kunna mejla henne om vad hon bör göra?
special_nalle@hotmail.com
 
Sv: Gunnar en medlem behöver din hjälp!

Var det inte så att INNAN Gunnar uppgraderade Bukefalos så skulle man uppdatera sitt lösenord...? Jag antar hon får fixa nytt konto. Var ju jättelänge som Gunnar hade en blinkande ikon som förklarade att han skulle göra om och att man måste fixa vissa saker för att typ vara kvar. Kanske jag missuppfattat...men så fattade jag det som.
 
Sv: Gunnar en medlem behöver din hjälp!

Har saknat Sära, hehe.. Men har hon bytt lösenordet som man skulle?
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 094
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 891
Senast: Habina
·
L
  • Artikel
Dagbok Förlåt om dethär blir dåligt skrivet men det är bara tankar som jag vill få ut om vän skap och sånt. Men ja jag blev ju mobbad i skolan...
Svar
16
· Visningar
1 317
Senast: LiviaFilippa
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 944

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp