Bukefalos 30 år!

Har tänkt lite mera på Max och Belinda under morgonen i dag, och det att dom inte var med på kill-/tjejkvällen med de andra paren, + deras kommentarer om att ingen annan gillar dom, skulle kunna vara en STOR röd flagga för en osund relation där man isolerar sin partner från annat socialt umgänge för att göra den så beroende som möjligt av relationen... "Ingen gillar oss" då som ett sätt att skapa en känsla av att "det är oss två mot världen, jag är den enda som är på din sida"...

Jag undrar om det verkligen är så att de båda är helt överens om att det är så de vill ha det, eller om det är en medveten eller omedveten strategi från den ena av dom.... Jag hoppas verkligen inte det är ett medvetet manipulerande, i så fall vore det iskallt att göra så framför TV kameror och miljontals(?) tittare...
Bara det där med deras märkliga och till synes stränga matvanor, skapar ju distans till i stort sett alla andra människor, tänker jag. Det de vill äta serveras inte på krog eller kalas, och de tycker att de är bättre än andra redan på den punkten.

Jag menar, hur ofta ser man någon AVSKY croissanter?

Alltså Urban, jag har en känsla av att frågar man hans pappa får man en helt annan version av vad som hände.

Max och Belinda är till synes en perfect match. Sjukt obehagliga och det är ju toppen att de ibte tycker att de behöver några andra människor än de själva. Kan inte se hur någon annan skulle stå ut att umgås med dem ändå.

Edin och tjejen är det svårt att få grepp om. Gabriel och han tjej är fortsätt så fina!
Bra att de andra valde att lämna. Helena verkar vara en toppentjej, snubben, not so much.

Ber om ursäkt för mitt totalt usla namnminne.

Liknande trådar

• GVFÖ Australien

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka