H**ks nya sidepull..

unki

Trådstartare
Är det nån som har köpt det än? Har det kommit till butikerna nu? Nån som har känt på det?
:)
 
Menar du det där billiga, för 198? Har inte känt på det ännu, skulle tydligen vara en snällare variant av SidePull.. med läder över nosen istället för rep?
 
nähä.. va synd för det är där jag tänker köpa oxå. :smirk:
Rider med remontgrimma nu men den sitter inge bra, så jag skulle behöva.. Vet du när den kommer?
 
Haha.. okej, jag har inte heller världens bästa minne så de är ok. Kanske pm:ar dig i helgen om jag känner mig bortglömd.. :p
 
Näe. Frågade sist jag var där och de sade att det skulle komma in runt 25 februari och det skulle väl komma in en del annat då med. Annars tycker ja att de inte hade några roliga eller fina saker alls nu. Gick därifrån med en suspersoft grimma och läderbalsam (iofs rätt så fin grimma. e passar ponnyn utmärkt och hon var så snygg i sin nya vinröda :d)
 
Aha! :)

Men jag vet av erfarenhet att de datum man får inte alltid stämmer... :smirk:

Men det är alltså inte värt att springa där och sukta före dess. :angel:
 

Liknande trådar

Hemmet Har den ändrats det senaste? Jag har en massa ”gamla” påslakan som är 140 cm breda, de senaste inköpta för mindre än tre år sen. I...
Svar
15
· Visningar
435
Senast: starcraft
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
736
Senast: ptr
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
938
Senast: Tonto
·
Gravid - 1år Hjälp mig. Ge mig pepp. Slå mig i huvudet. Jag har precis plussat med barn nr 3 helt oplanerat :crazy: Har en 7-åring och en 3-åring och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 202
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp