Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Menar du det där billiga, för 198? Har inte känt på det ännu, skulle tydligen vara en snällare variant av SidePull.. med läder över nosen istället för rep?
nähä.. va synd för det är där jag tänker köpa oxå. :smirk:
Rider med remontgrimma nu men den sitter inge bra, så jag skulle behöva.. Vet du när den kommer?
Näe. Frågade sist jag var där och de sade att det skulle komma in runt 25 februari och det skulle väl komma in en del annat då med. Annars tycker ja att de inte hade några roliga eller fina saker alls nu. Gick därifrån med en suspersoft grimma och läderbalsam (iofs rätt så fin grimma. e passar ponnyn utmärkt och hon var så snygg i sin nya vinröda )
Kläder & Bli fin
Jag skulle behöva köpa nya vinterskor, för ridning och promenader. Tyvärr blev det lite bråttom så jag måste köpa i butik. De butiker...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...