H**ks nya sidepull..

unki

Trådstartare
Är det nån som har köpt det än? Har det kommit till butikerna nu? Nån som har känt på det?
:)

Menar du det där billiga, för 198? Har inte känt på det ännu, skulle tydligen vara en snällare variant av SidePull.. med läder över nosen istället för rep?

nähä.. va synd för det är där jag tänker köpa oxå. :smirk:
Rider med remontgrimma nu men den sitter inge bra, så jag skulle behöva.. Vet du när den kommer?

Haha.. okej, jag har inte heller världens bästa minne så de är ok. Kanske pm:ar dig i helgen om jag känner mig bortglömd.. :p

Näe. Frågade sist jag var där och de sade att det skulle komma in runt 25 februari och det skulle väl komma in en del annat då med. Annars tycker ja att de inte hade några roliga eller fina saker alls nu. Gick därifrån med en suspersoft grimma och läderbalsam (iofs rätt så fin grimma. e passar ponnyn utmärkt och hon var så snygg i sin nya vinröda :d)

Aha! :)

Men jag vet av erfarenhet att de datum man får inte alltid stämmer... :smirk:

Men det är alltså inte värt att springa där och sukta före dess. :angel:

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
976
Senast: Shixle
·
Kropp & Själ Svårt att både sätta rubrik och välja prefix på detta. Häromdagen var jag med om en lite dramatisk händelse på jobbet och i efterhand... 2
Svar
30
· Visningar
2 013
Senast: ameo
·
Utrustning Jag har ett 6 år gammalt Ifor Williams 506 som fått fuktskador både på frontrampen som bakrampen. Materialet i ramperna består av...
Svar
4
· Visningar
297
Senast: lizzie
·
Kläder & Bli fin Jag skulle behöva köpa nya vinterskor, för ridning och promenader. Tyvärr blev det lite bråttom så jag måste köpa i butik. De butiker... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 360
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka