H**ks nyheter

Sv: H**ks nyheter

Jag har också fått katalogen i dag. En kul grej är att vår ponny Chewinas avkomma Flanagan är med på flera bilder i katalogen
 
Sv: H**ks nyheter

Delvis kl

Som vanligt lär vi väl inte få katalogen förräns om några veckor :mad:

Men så fort den väl kommer ska jag titta efter Flanagan :)
 
Sv: H**ks nyheter

har just skickat iväg en beställning på lite småplock; 2schabrak (GM Luxury och SM Legend) träns (kilkenny) återkommer med recension ;) någon som har något av dessa saker som kan skvallra lite? :)

har fått mina saker nu schabraken var bra, över förväntan :bump:
men tyvärr så var tränset INTE det! pannband och nosgrimman hade annan färg en resten av tränset. böjde man på nackstycket blev det ljusare :S någon som har haft liknande problem??
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 548
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Livet som enarmad rullar på (har inte så mycket annat att välja på :p ), och bjuder på en del nya upplevelser. Svullnaden i den brutna...
Svar
0
· Visningar
706
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
3 982
Senast: pews1972
·
Hästvård Jag vet inte hur jag ska göra så jag skriver här och hoppas på lite bra svar. Jag har en jätte skicklig hovis som jobbat som klinik...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 086
Senast: kryddan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp