H**ks remontträns med vitfodring

gaski

Trådstartare
Har länge sökt efter ett remontträns med vitfodring , och nu såg jag att h**ks fått ett. Men hur är kvalliten? är de plastigt läder? har köpt 1 träns tidigare från h**ks det va mjukt och fint i lädret men sömmarna gick upp på det :(

Så hur är höök remontträns med vit fodring? :D
 
Sv: H**ks remontträns med vitfodring

Tränsen är alltid väldigt varierande så det är svårt att säga vad man får tyvärr, men jag tycker inte att kvalitén är sådär jättehög på det tränset. Synd, för det är väldigt fint. :)
 
Sv: H**ks remontträns med vitfodring

Jag har inte känt på just detta, men andra CH-träns har varit ganska varierande i kvalitén. En del superfina, medan andra haft en del oförlåtliga skavanker.

Köp inte på postorder, utan gå till butiken och välj själv ett fint exemplar. :idea:
 
Sv: H**ks remontträns med vitfodring

då skulle jag nog inte köpa alls, med tanke på den extremt varierande kvalitén på h**ks grejjor.. :devil:
 
Sv: H**ks remontträns med vitfodring

Jag har samma problem som dig , tar mig dock ner till hööks någon gång per år för att det är skoj !
Då samlar vi ihop några stycken i stallet, fyller en bil och gasar iväg , är riktigt roligt!

Det kanske är fler i ditt stall som vill ner, är man fler kostar det itne så mycket , men det gäller kanske att man vill ha mer än "bara" ett träns :)
 
Sv: H**ks remontträns med vitfodring

kan varierande kvalitee som sagt,
annars brukar buke vara hjälpsam att handla till folk och sedan skicka ... Leta rätt på någon som har nära till hööks och fråga om de kan åka ut och ta en med bra kvalitee och sedan skicka åt dig..
 
Sv: H**ks remontträns med vitfodring

det kan jag göra :D
mot frakt och betalning för tränset, förstås..
 
Sv: H**ks remontträns med vitfodring

se en snäll bukare :P vågen för dig...
 
Sv: H**ks remontträns med vitfodring

haha, bor ju inte så långt från h**ks..
..fast det är ju inte så nära norrbotten kanske :angel:
 
Sv: H**ks remontträns med vitfodring

varierat. Förr tyckte jag de var fina, men de har blivit plastigare. Samma sorts träns kan vara så olika i kvalitén så det är värt att känna på det innan man köper!
 
Sv: H**ks remontträns med vitfodring

jag kollade på detta träns här om dagen. Som sagt så är det väldigt stor variaton på hööks träns med detta var dåligt läder rakt igenom på alla träns. Såg väldigt "billigt" ut i kvalliten.
 
Sv: H**ks remontträns med vitfodring

Har också kollat på detta träns, verkade inte vara ngn höjdare direkt. Varför är det så svårt att få tag på remonter med vitt fodring? Någon som har ngt annat bra tips?
 
Sv: H**ks remontträns med vitfodring

HMC har ett jättefint.
Caprati är budget men är ändå väldigt fint, kostar mindre än höök samt har bättre kvalite.

Capriati (ej orginaltyglar):
 

Liknande trådar

Hästvård Sålde en D-ponny för 4 år sen, som varit i vår ägo i två år. Den är låg i trakterna och vi hade ringsko på mestadels (ibland vanlig...
Svar
3
· Visningar
551
Senast: mily
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 418
Senast: Blyger
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 449
Senast: Snurrfian
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 768
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp