hämta dildo hos grannen

_FiA_

Trådstartare
Alltså fy vad jag skäms! Hahaha.... Beställde en dildo via nätet för 14 dagar sedan.Men paketet dök aldrig upp, och jag började fundera var det tagit vägen. Idag när jag kollar brevinkastet så ligger där en handskriven lapp

"Hej ditt paket har hamnat i min brevlåda, du kan hämta det hos mig jag bor på ... #adress# hälsningar. Anders Björk . "

Tänk om människan inte kollat noga på adressen utan bara öppnat paketet med en rosa dildo i och då insett att det inte är hans paket?! :nailbiting::o

Haha jag dör så pinsamt, :laugh::banghead:. Ska alltså knalla hem till honom och hämta min sexleksak. :banana::wtf: ... Jä*la Posten......

800 spänn kostade den, då det är väl bara och maka sitt arsle dit..
 
:rofl: Det där är min fasa... Ofta brukar posten leverera paket till 135 istället för 133 (där jag bor). Det gör ju inte så mycket, eftersom 135 är mina föräldrar. Men det skulle ju bli LITE pinsamt om pappa öppnar paketet och jag beställt en sexleksak. :o Fast det kommer jag nog aldrig våga. :p
 
Alltså av alla paket som jag beställer så är det just DETTA som skall hamna fel. :banghead::banghead::wtf::devil:

Alltså 800 spänn?! Jag kan inte skita i å inte hämta det... funderar dock på att muta en kompis att hämta det åt mig........ hahaha...

Även om han inte öppnat det... om det är en yngre person så har han säkert googlat på företagsnamnet och då ser han ju direkt att det är en sexwebbshop. Inte för att jag skäms över min sexualitet i vanliga fall, men detta är ju ändå bara allt för pinsamt alltså. Har ju ingen aning om det är en gubbe eller en ung kille som bor där..

om jag hade hade fått ett paket så hade jag säkert öppnat det utan att kolla så noga på, eftersom jag beställer rätt mycket grejer. :up::wtf:

Och JA varför har han inte själv ringt på hos mig?! ANTAGLIGEN för att han skäms:rofl::angel:
 
Alltså av alla paket som jag beställer så är det just DETTA som skall hamna fel. :banghead::banghead::wtf::devil:

Alltså 800 spänn?! Jag kan inte skita i å inte hämta det... funderar dock på att muta en kompis att hämta det åt mig........ hahaha...

Även om han inte öppnat det... om det är en yngre person så har han säkert googlat på företagsnamnet och då ser han ju direkt att det är en sexwebbshop. Inte för att jag skäms över min sexualitet i vanliga fall, men detta är ju ändå bara allt för pinsamt alltså. Har ju ingen aning om det är en gubbe eller en ung kille som bor där..

om jag hade hade fått ett paket så hade jag säkert öppnat det utan att kolla så noga på, eftersom jag beställer rätt mycket grejer. :up::wtf:

Och JA varför har han inte själv ringt på hos mig?! ANTAGLIGEN för att han skäms:rofl::angel:
Det brukar inte stå företagsnamn på såna paket. Har jag hört.
 
Dom ggr posten har lagt i fel postlåda så lägger jag bara paketet i rätt låda
Varför la han inte paketet i din låda när han ändå va där och la dit lappen?
Det är konstigt
 
Det står MTL (Morethanlove) på paketet, enligt deras hemsida. går snabbt att googla fram vad MTL står för ;)
 
Dom ggr posten har lagt i fel postlåda så lägger jag bara paketet i rätt låda
Varför la han inte paketet i din låda när han ändå va där och la dit lappen?
Det är konstigt

Därför att vi har små postfack där bara postgubben kan öppna upp hela facket och få plats med små paket. För övrigt är det bara en tunn springa man stoppar in brev i
 

Liknande trådar

Äldre Jag skulle egentligen ha flyttat i onsdags och adressändrade därmed och beställde eftersändning fr.o.m. onsdag (1/10). Nu hade dock den...
Svar
4
· Visningar
1 497
Senast: DeadSerious
·
Avel Jag har inte sovit många timmar inatt. Av en slump gick jag in på TNT's hemsida igår för att kolla så skicken lämnat Tyskland. Ringer...
2
Svar
23
· Visningar
2 493
Senast: pialotta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp