Bukefalos 28 år!

En traumatisk natt och 47 samtal till TNT...

Sv: En traumatisk natt och 47 samtal till TNT...

Du har helt rätt.

Fast i det här fallet var det den mänskliga faktorn som felade. Jag hade gjort precis som du skrivit ovan. Det stod "hold for pickup" på både paket och fraktsedel. Jag hade dubbelbekräftat att allt stämde.

Trots det så råkade person X på stationen skriva Landvetter istället för Sturup. Hon höll på att börja gråta, när nu TNT funkar så gör hon fel... Men så stod de också för det!

Numera kommer jag trippelkolla allt. Hundra gånger. :D

Och ändå lär det väl fela någon gång, pga faktorer man inte rår på.
 
Sv: En traumatisk natt och 47 samtal till TNT...

Det måste bli en riktig guldklimp av detta föl!!:D
 
Sv: En traumatisk natt och 47 samtal till TNT...

och så bli inte tvärtokig om stoet inte ovulerat vid ultraljudet i "morgon"--bara att beställa....
peråke
 
Sv: En traumatisk natt och 47 samtal till TNT...

:rofl:

gu´vad jag är glad att slippa importera själv!
 

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 986
Senast: cirkus
·
Äldre För ett par dagar sedan när jag var på väg hem under nattens sena timma stötte jag på en tjej och en kille. Tjejen var alldeles för...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 155
Senast: HeleneK
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
7 902
Relationer Idag sa jag till min pojkvän/sambo att jag imorgon skulle packa ihop det mesta utav mina grejer för att flytta hem till mina föräldrar...
2
Svar
35
· Visningar
4 504
Senast: Mela99
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp