hämta dildo hos grannen

Seriöst, det är ingen mening att försöka förbättra vår käre Erik Axel Karlfeldt! Han dog för snart 85 år sedan men ändå tycker jag att han fångar bilden på Älgskogen klockrent med de två första verserna i sin dikt "I älgtiden". Han blir min Heders-bukefalist!

Han kommer hvar natt till en havrevret;
från torpet man sett hvar han betar,
den väldige best, som med svett och förtret
jag fåfängt om dagen letar.

Nu sover all nejden i fullmånens flor,
men brinnande vakar min lystnad.
Vid diket, där frodiga pilhäcken gror,
jag väntar i vindlös tystnad.
 
Jag har hört såna historier men fy, jag är så osugen. Kan knappt vända mig i sängen med min 41+-kista så hur jag ska klara sex är en gåta. Ställa upp sig på alla fyra med lite stånk och stön och hoppas han inte dunkar in sen för hårt så fittbenet far upp i halsen? Bäckenet rasslar ju nog mycket som det är känns det som :p
Fittbenet far upp i halsen..
:rofl:
 
Nej verkligen inte... Det kanske slutar med att du spottar ut det till och med..
Och då gör det ännu mindre nytta. :down:
Ja.. Tror du man kan limma dit det utanpå och på så vis få i alla fall lite nytta av det? Ifall att jag nu skulle släppa till och scenariot skulle utspela sig menar jag.
 
@mandalaki jag har hittat lösningen på "gömma dildos problemet" :D "Hide a vibe Giraff"
435-1.jpg
Finns det något för rabbits?
 

Liknande trådar

Äldre Jag skulle egentligen ha flyttat i onsdags och adressändrade därmed och beställde eftersändning fr.o.m. onsdag (1/10). Nu hade dock den...
Svar
4
· Visningar
1 497
Senast: DeadSerious
·
Avel Jag har inte sovit många timmar inatt. Av en slump gick jag in på TNT's hemsida igår för att kolla så skicken lämnat Tyskland. Ringer...
2
Svar
23
· Visningar
2 493
Senast: pialotta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp