hämta dildo hos grannen

Exakt :D

Jag lider tills nästa säsong kommer på DVD :(

Längtar redan efter nästa säsong, varit med från början, var tom inne på TWOP forum och bråkade när det begav sig. :)

Mmm, kan aldrig låta bli att ladda hem avsnitten så fort de visas i USA. Men, är dock mer en 'Sam girl' och har alltid tyckt Jared var, hmm, bättre! ;)
 
Jag har inte så stora problem med var jag ska förvara saker. Jag menar eftersom jag fick denna i julklapp av min mor, som hon tyckte skulle stå vid sänggaveln, lär hon ju inte fundera på om det står något liknande på andra sidan av sänggaveln? :angel: :rofl:
406149_459647454096452_1503208565_n.jpg


Och eftersom mormor var med och valde ut fina peppar och saltkar åt mig, så lär väl ingen undra om jag ställer dit några i fönstret? Om de inte funderar över varför det inte kommer salt förstås :angel:

b161300.jpg


:rofl:
 
Wow... Aldrig hört låten innan så nu förstår jag :p

Ni låter som ett fantastiskt par ;)

Nej, och det önskar jag att jag heller aldrig gjort.. När man står i en folkmob för att ta sig ut från en religiös cermoni och man hör sig själv börja nynna på den låten (har man hört den så bara vet man), blickarna från de närmaste antyder till att de vet exakt vilken låt det är.. Då förbannar man buke både en o två gånger! :meh:

Det skedde lite för många gånger att melodin dök upp på kalaset som följde.. Herregud till skit att fastna vid "rätt tillfälle" säger jag bara. :rofl:
 
Det kanske är en säsongsbunden färg?

"Du lindar av ollon en midsommarkrans och hänger den om ditt hår"...

(Buketolkning)
Ehum, undrar om inte jag sjöng den versionen som liten, innan jag lärde mig den "normala" texten.... :p
TS har givit mig alldeles för mycket tid. :o

Du lindar av ollon en midsommar krans
och hänger den om ditt hår
Du skrattar åt myspinnens blålila glans
som högt över ballen står

Inatt ska du doppa vid Samlaga tjärn å
i långsex, i språngsex, sen vitkissa på
Inatt är du bjuden av dildon till dans
där Pull-Stina, Knull-Lina går.

:rofl:
Jobbar du på att få ihop ett nytt häfte till nästa års Buketräff hos @athena_arabians ?:p
 
jag rensade en gammal dator för några månader och hittade blåbärets bild. Jupp, jag sparade den faktiskt för att jag garvade så mycket. Tror den nu ligger på ngn av dom externa hårddiskarna :D
 
Kom vi fram till vad ollonblå faktiskt är för färg?
Eller om alla med manligpartner sexvägrar kommande 2 månader, även krav på noll onanitolerans. Så fotar vi och jämför resultatet :angel::D:D:D
Här är vi på god väg. Tror vi är uppe på snart en månad :p graviditeter kan verkligen vara en stämningsdödare, haha.
 

Liknande trådar

Äldre Jag skulle egentligen ha flyttat i onsdags och adressändrade därmed och beställde eftersändning fr.o.m. onsdag (1/10). Nu hade dock den...
Svar
4
· Visningar
1 497
Senast: DeadSerious
·
Avel Jag har inte sovit många timmar inatt. Av en slump gick jag in på TNT's hemsida igår för att kolla så skicken lämnat Tyskland. Ringer...
2
Svar
23
· Visningar
2 493
Senast: pialotta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp