Bukefalos 28 år!

hämta dildo hos grannen

Men då vill jag bara erinra om den gång jag satt på jobbet, klickade upp en bildlänk som @tifo lagt ut och bilden föreställde ett ollon.
Fast när jag tänker efter - det kan ha varit en pung också. Ollonet kan ha varit jag själv som googlat fram, vid ett annat tillfälle. Fast på jobbet var i alla fall rätt. Och båda gångerna var ytterst pinsamma. Sitter i landskap.
 
Låter som att istället för att köpa nya så får du ett körkort för samma peng :up:

Men som svar på din fråga om var man kasserar dem, så torde google veta det ;)
haha var tvungen att googla försäljning av begagnat.. ska nog slänga dem, men en måndag eller lördag när det är massor med folk på tippen. Vi har en rätt liiiiiten tipp här så :P
 
Fast när jag tänker efter - det kan ha varit en pung också. Ollonet kan ha varit jag själv som googlat fram, vid ett annat tillfälle. Fast på jobbet var i alla fall rätt. Och båda gångerna var ytterst pinsamma. Sitter i landskap.

Pung, ollon... (almost) same shit, different name :p

En bekants man hävdar att det finns en nyans av blått som heter ollonblå... jag är inte helt övertygad :cautious:
 
Pung, ollon... (almost) same shit, different name :p

En bekants man hävdar att det finns en nyans av blått som heter ollonblå... jag är inte helt övertygad :cautious:
Haha
Ollonblå!!! Där blev det ett högt asgarv i solstolen :laugh:
Dock tycker jag mig ha sett tillräckligt med antal ollon för att undra hur friskt ett i blå nyans är:o
Drabbat av syrebrist?
 
Jag har ett annat delikat dildoproblem. Var slänger man dem när de behöver bytas ut???
Komma med en jättekasse till tippen och fråga känns sådär och lägga dem bland elektroniken ännu mindre kul hahah

Det är väl bara att ta med 10 av sina närmaste vänner till sopstationen, klä på sig en ballerinakjol i illgrönt, princesskrona och ta med en dammvippa och sen gå runt och bjuda alla människorna på pizzasliecar mellan källsorteringen av dildos. Vill man att människor ska undvika en och inte ifrågasätta när man gör märkliga saker så är "möhippa" den absolut bästa förklädnaden :D

Annars går det säkert alltid att bygga en "darth vibrader" (relativt ofarligt att googla) och kalla det för konst.
 

Liknande trådar

Äldre Jag skulle egentligen ha flyttat i onsdags och adressändrade därmed och beställde eftersändning fr.o.m. onsdag (1/10). Nu hade dock den...
Svar
4
· Visningar
1 504
Senast: DeadSerious
·
Avel Jag har inte sovit många timmar inatt. Av en slump gick jag in på TNT's hemsida igår för att kolla så skicken lämnat Tyskland. Ringer...
2
Svar
23
· Visningar
2 499
Senast: pialotta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp