Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej, här kommer andra inlägget för dagen. Skrivklåda eller?

Idag tog jag åter en liten tur på den gula glada ponnyn och efteråt träffade jag hyresvärden som precis kommit hem. Hon hade varit och tittat på hästen som hon pratade om för ett tag sedan. Det var en trevlig häst som hon trodde skulle passa bra här men det fanns en hake och det var att hästen tidigare hade haft något problem med en bakhov. Den detaljen behövde hon veta mer om innan beslut kunde tas.

Men annars lät det positivt och jag frågade om hennes planer för att komma igång med undervisning och om hon hade någon kö till lektionerna. Hon hade inte tänkt så långt och hade ingen kö heller. Jag står i kö, sa jag. Ok, jag har en kö, sa hon. :D

Glad ponny på väg mot grinden idag :) (och jag var på väg åt samma håll, därav den taskiga bilden)
%C3%96gonblicksbild%2B1%2B%282015-04-19%2B22-36%29.png
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
8 086
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
876
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ibland blir inte saker som man tänkt. Plötsligt får man ett besked som slår så hårt att hela ens världsbild vänds upp och ner. Jag har...
Svar
0
· Visningar
252
Senast: Anna-KarinO
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 153
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp