Bukefalos 28 år!

Hästdriven gräsklippare

Sv: Hästdriven gräsklippare

Lite liten cylinderdiameter till ett väl högt pris. Där kommer bättre alternativ!

Ptr
 
Sv: Hästdriven gräsklippare

Hur bygger man en själv? Jag är inte alltför händig, men det brukar lösa sig! Finns ju alltid bekanta att ta till i värsta fall!

Ska ut och klippa två gräsmattor innan midsommarfirande och det hade ju varit underbart att göra det med hästarna! (shettis och new forest) Tyvärr är shettisen inte särskilt bra på att klippa gräs själv eftersom han är ruskigt kräsen och blir mätt snabbt. New foresten är däremot enormt duktig, lite för bra så där har vi bantning som första prio!:bump:

Jag behöver inget stort eller avancerat, utan bara något som funkar hyfsat!
 
Sv: Hästdriven gräsklippare

Jag undrar också detta. Kan man köpa vanliga handjagare begagnat och slakta?
 

Liknande trådar

Foder & Strö Av vad jag kan läsa mig till ska man inte ge gräsklipp till hästar för att de kan få kolik, pga följande anledningar: 1) gräsklipp är...
2
Svar
20
· Visningar
2 781
Senast: Keb71
·
Hemmet Ska börja kika efter robotgräsklippare. Detta år får jag stå och slita med vanlig gräsklippare men nästa år så ska jag införskaffa en...
Svar
1
· Visningar
301
Senast: tgd
·
Utrustning Jag får väl börja med att vara beredd på att tråden kanske försvinner efterssom det kommer förekomma ett företag, men jag testar i alla...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: Entourage
·
Anläggning Nån som vet om det funkar att gå med häst över gräsmatta där dom har robotgräsklippare? Behöver passera en gräsmatta påväg till...
Svar
2
· Visningar
488

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp