Bukefalos 28 år!

Hästförmedlaren förklarar turbulensen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hästförmedlaren förklarar turbulensen

Jag måste nog hålla med dej där .
Det är väldigt lätt att stå o hojta om hästhandlare hit o dit ..
Men utan hästhandlare så kom det inte in några hästar i sverige.

Man måste som köpare själv bes hästen o själv beställa ut vet för att det ska vara helt lagligt.

Kollar man inte hästen får man skylla sej själv.
Har sett några av hennes hästar o alla var det inte fel på o mkt trevliga o hela djur (vet vart dom bor nu)
 
Sv: Hästförmedlaren förklarar turbulensen

*Jag har inte hängt ut hennes namn.

*Jag vet vad jag pratar om, det är alltså inte skitsnack.

*Varför skulle jag inte få skriva det jag vet? Jag tycker det är viktigt att det kommer fram.

*Hennes rykte har hon själv ordnat genom alla konstiga affärer samt rena djurskyddsärenden hon dragit på sig.


En fråga: Är du en av hennes samarbetspartners? Du har ju tydligen nystartad verksamhet och hon har ju en del samarbetspartners här och där. Jag frågar eftersom du hela tiden försöker försvara henne.
 
Sv: Hästförmedlaren förklarar turbulensen

klart hästar skulle komma in i sverige utan hästhandlare.
 
Sv: Hästförmedlaren förklarar turbulensen

haha nej det har jag verkligen inte. Jag har en nystartad verksamhet men inte med försäljningshästar.
Jag tar hand om vanvårdade hästar.

Har träffat på en hel del handlare runt omkring i sverige och hon är knappast en av dem värre. Tycker mesta av det som skrivits i trådarna om henne verkar vara rent skitsnack. Det ena inlägget värre än det andra. Och med tanke på hur många hästar hon har sålt så har jag nog hört fler personer som är nöjda än missnöjda med det.
Men du har ju fortfarande inte förklarat varför du vet så mkt om henne? Är du nära vän till henne kanske? Eller har du en kompis bekant som känner en som köpt häst där någon gång?
 
Sv: Hästförmedlaren förklarar turbulensen

Är man en bra hästhandlare så har man INGA missnöjda kunder, då är man villig till att lösa svåra situationer och så ser man till kundens bästa inte sin egen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok “Känner du ingen i den här staden?”, frågade mina kollegor undrande när jag för ca 2 veckor sedan precis hade börjat på mitt nya jobb i...
Svar
9
· Visningar
2 546
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 540
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Ja, som titeln säger. De som hänger regelbundet i snacktråden på katt känner till detta, men efter den senaste tidens prat om...
Svar
14
· Visningar
6 657
Senast: Caoimhe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Såå... Som jag skrivit tidigare så ska jag och min pv åka till Sverige här i sommar. Det blir hans första gång utanför Australien...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Kattsnack 10
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp