Hästgård retade upp granne

Sv: Hästgård retade upp granne

jösses :eek:

men flytta in till stan då...

om jag är allergisk mot statsluft så flyttar jag ut på landet.
Om jag är allergisk mot lantis-luft, så flyttar jag in till stan.

ungefär som om jag skulle börja bråka med min granne som har bondgård, att korna stör när de råmar, eller att det dammar när de kör på gärdet me traktorn:rofl::rofl:
 
Sv: Hästgård retade upp granne

Jisses, vad är detta?:eek: Snacka om att orsaka osämja! Alltså ibland är inte folk kloka! :mad:
Samma sak hände där jag bor... ett hus som jag och sambon var och tittade på köptes av några rabiata hästhatare (uppenbarligen). Det hela drogs till och med genom TV3's "Grannfejden" där ägarna av huset vi tittat på var upprörda över att grannarna hade sina hästar på sin mark som låg granne med huset. :confused: Kan säga att hästägarna hade varit bra mycket gladare om vi hade köpt huset... :angel:
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 442
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 644
Senast: AlmostEasy
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har under våren följt en webbkamera över ett havsörnsbo. Jag har aldrig tidigare känt någon lockelse av att följa såna webbkameror...
Svar
2
· Visningar
1 126
Senast: cassiopeja
·
Fritid (Gammal användare som känner behov av att vara lite mer anonym). Köpte för några år sedan ett hus tillsammans med min familj som vi...
Svar
15
· Visningar
3 357
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp