hästjuridik nån?

Sv: hästjuridik nån?

Fast prio 1 borde ju vara fixa till hoven. Jag har också en häst med bockhov och det tog ett antal hovslagare innan jag hittade en som klarade av att sko henne rätt. Men nu är det inga problem alls.
 
Sv: hästjuridik nån?

Jo fast jag vill ändå veta att det verkligen kan bli bättre oxå innan jag börjar ta ut hovslagare hit o dit, om det ändå inte skulle bli bättre menar jag. Det måste ju finnas nån anledning till att han redan är utdömd. Men det kan ju ändå inte vara jätteallvarligt eftersom att f.bolaget inte har tyckt att han måste avlivas.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 095
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
428
Senast: Sirap
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 142
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 666
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp