Hästkiropraktor

A

alfur

Vad brukar det ungefärliga priset för en hästkiropraktor ligga på?
 
Beror på vart man bor samt vilken kiropraktor man väljer att göra. Kan väl kosta mellan 400 och 1000:- typ.
 
"Vad brukar det ungefärliga priset för en hästkiropraktor ligga på?"

Man kan få en hästkiropraktor för runt 50 000:- Vill man ha en snygg en som även kan köra traktor får man vara beredd att lägga mer. Sen ska de ha foder också, ochgå till tandläkaren en gång om året :rofl:

(Sorry, kunde inte låta bli)
 
Jag skulle absolut vara beredd på att lägga mera om han såg bra ut! :rofl:
 
Sen kanske vi skall ta upp läggningen också, jag är ju ingen han men tillika hästkiropraktor. :confused:

Ser bra ut, nja det vet jag inte. :crazy:
 
Hej!

500:- betalar jag för min....och det är en man som VERKLIGEN vet vad han gör, han är grym! Det går itne att beskriva med ord, men jag blev helt stum när jag va där me min totto sist....ojojoj
 

Liknande trådar

Gnägg Tycker det känns som att priserna droppar och många ligger ute på annons läääänge, stämmer min iakttagelse? Framför allt många unga...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 127
Senast: SiZo
·
Mat Vad brukar ni köpa för något med röd prislapp? Eller tar ni det som finns för att hålla nere matkostnaderna. För det mesta är det ju...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 290
Senast: AI62
·
Ekonomi & Juridik Vad borde priset ligga för ett arrende av jordbruksmark 25 ha inkl stödrätter i Uppland?
Svar
4
· Visningar
916
Senast: Bee
·
Ekonomi & Juridik Hej! Lite nyfiken på vad import kostnader idag inom EU ligger på ungefär. Funderar på att ta hem en häst från Tjeckien och är lite...
Svar
12
· Visningar
945

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp