Hästkiropraktor

A

alfur

Vad brukar det ungefärliga priset för en hästkiropraktor ligga på?
 
Beror på vart man bor samt vilken kiropraktor man väljer att göra. Kan väl kosta mellan 400 och 1000:- typ.
 
"Vad brukar det ungefärliga priset för en hästkiropraktor ligga på?"

Man kan få en hästkiropraktor för runt 50 000:- Vill man ha en snygg en som även kan köra traktor får man vara beredd att lägga mer. Sen ska de ha foder också, ochgå till tandläkaren en gång om året :rofl:

(Sorry, kunde inte låta bli)
 
Jag skulle absolut vara beredd på att lägga mera om han såg bra ut! :rofl:
 
Sen kanske vi skall ta upp läggningen också, jag är ju ingen han men tillika hästkiropraktor. :confused:

Ser bra ut, nja det vet jag inte. :crazy:
 
Hej!

500:- betalar jag för min....och det är en man som VERKLIGEN vet vad han gör, han är grym! Det går itne att beskriva med ord, men jag blev helt stum när jag va där me min totto sist....ojojoj
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Vad borde priset ligga för ett arrende av jordbruksmark 25 ha inkl stödrätter i Uppland?
Svar
4
· Visningar
916
Senast: Bee
·
Kläder & Bli fin Vill ha ny hårblås och en bra locktång. Tittat på nya Dyson, den har ju typ allt, men priset... Jag har fint, rakt hår som lätt blir...
Svar
10
· Visningar
554
Senast: MissFideli
·
Hästmänniskan Hej! ni som något nyligen kört hem häst genom att låta en hästtransportör köra hem den åt er, vad har ni betalat? jag har kontaktat...
Svar
16
· Visningar
2 519
Senast: Blyger
·
Anläggning Elpriser och varmvattenbalja Vad kostar elen till en vattenbalja? Baljan är på 60 liter, från Willab. Säg att det är ca 7 grader kallt...
Svar
19
· Visningar
2 006
Senast: Plantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp