hästöden

P

ProffeLoff

Jag undrar om det finns nåågon :confused: här som vill hjälpa mig med en liten sak. Mitt projektarbete, som inte ens är halvfärdigt ( :smirk:), handlar om Djurskyddet i Sverige för hästar, höns å boskap. Jag ska skriva om olika saker som har hänt där man vill anmäla men kan bara nämna en som jag vet så kan någon skicka ett privat meddelande till mig kanske påhittat eller nåt som hänt på riktigt, både där anmälan gått igenom eller inte har det. Skulle bli jätte tacksam. Inga namn eller nåt sånt. Tack på förhand... :bump:
 
Kontakta DJurskyddet i din kommun istället. Det är nämligen offentliga handlingar anmälningar som kommer in. Så slipper du fuska/ljuga med påhittade grejer.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 576
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 172
Senast: alazzi
·
C
  • Låst
Träning Jag "antar" att någon har lånat min häst utan lov:crazy: Har hästen på ett superbra ställe och det har Aldrig varit problem med...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 903
Senast: IngelaH
·
Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen...
2
Svar
23
· Visningar
3 603
Senast: zoowie
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vad är rätt
  • Dressyrsnack 17
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp