Hästpass?

B

brilja

Jag är en som ännu inte har fixat pass till mina hästar, (vilket jag ska göra nu)
Tänkte bara se hur mycket det kostade för er att passa era hästar?
Jag har två varmblod (12 och 18 år) och en shettis (20 år).
Taksam för svar. :laugh:
 
Sv: Hästpass?

Om varmbloden är travare och registerade i STC så kostar de "STC:s avgift för utfärdande av hästpass till redan registrerade hästar är 450 kr inkl. moms och uttages via hästägaravräkning" Men då tillkommer kostnaden för ID-beskrivningen.
Om Shettisen har godkänd stam så står här hur det fungerar http://www.shetlandsponny.se/stambok/default.asp
 
Sv: Hästpass?

Okej, tack så mycket. Är skönt att veta på ett ungefär Hur mycket det kommer att rora sig om ekonimiskt. :)
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 218
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 313
Senast: Miiikaela_
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
2 954
Senast: iNHALE
·
Träning Hej! Jag ska ta över en häst som är 12 år. Hon gick som travhäst från att hon var 4-8 år sedan tog en familj över henne som tänkte ha...
Svar
1
· Visningar
672
Senast: Anna-KarinO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp