aglaonema

Trådstartare
Har nu satt upp stolpar där hästarna ska gå i ny hage tips på höjd på trådar mottages, handlar om 2 shetlandsston och ett halvblod🙂

Jag har 40-80-120 tror jag som standard. Men har en hage med fyra trådar också (en kopplad direkt till jord) och en hage där de två nedersta sitter tätare (pga shettis) och den högre sitter som vanligt.

Hur högt kan man ha lägsta tråden? Tänker att det blir lättare att hålla undan gräs, ta bort det under stängseltråden om tråden inte är så låg så högre än 30 cm har jag nog tänkt ha kanske.

Hur högt kan man ha lägsta tråden? Tänker att det blir lättare att hålla undan gräs, ta bort det under stängseltråden om tråden inte är så låg så högre än 30 cm har jag nog tänkt ha kanske.
Det beror på om någon häst försöker rymma den vägen eller om du vill stänga ute vildsvin. Då är nog 30 cm som gäller.

Liknande trådar

Anläggning Jag behöver skaffa en övervakningskamera till min gård. Behöver tips på en som går på Wifi, som är batteridriven och klarar av att sitta...
Svar
14
· Visningar
711
Senast: Cattis_E
·
Anläggning Får hagar se ut såhär? Hela hagen är tyvärr upptrampad och hästarna kommer in med lera upp till knäna så man är tvungen att spola för...
Svar
3
· Visningar
808
Hästmänniskan Jag har börjat drömma om att köpa ny häst efter att jag miste min underbara d-ponny för ett par år sen. Vad jag skulle önska: -lugn och... 2
Svar
29
· Visningar
3 277
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 029
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka