Status
Stängd för vidare inlägg.
Har tänkt nu i mer än en vecka att jag behöver gå och storhandla men kommer inte iväg. Känner mig så trött, både i kropp och hjärna, så orkar inte gå längre än till närmaste butik och där är så dyrt.
Men har köpt äpplen, sallat och hårtbröd där idag iaf, det var det som var mest akut.
I morgon behöver jag ta mig till biblo för att hämta en reserverad bok och dit är det ännu längre att gå så tar nog buss en bit. Fast egentligen är det inte långt men känns så i hjärnan, den funkar inte riktigt som den ska. Om jag börjar gå så skulle det nog inte kännas långt. Går jag till busshållplatsen så har jag gått nästan halva sträckan redan.
Ska ta och mäta på Eniro och se hur långt det blir att gå.
 

Det blir 609 m enkel väg att gå. Till busshållplatsen är det 307 m.
Om jag går båda vägarna så får jag en promenad, vilket jag behöver. Har inte promenerat på länge.
Får sova på saken och hoppas på bättre inspiration/ork i morgon.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag känner mig så störd över att jag inte klarar av att resa långt längre. Jag kunde ju det förut under några år. Och nu är jag tillbaka...
Svar
18
· Visningar
850
Senast: Tualma
·
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 421
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 958
Senast: Yeah but
·
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av @parellikusken och hennes kloka dagboksinlägg, för jag känner att det är så himla viktigt att dela med sig om vägen ut...
Svar
10
· Visningar
1 275

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp