• Körning
  • Trådstartare Trådstartare Fjunet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 068
F

Fjunet

Skickade iväg ett mail till en vagntillverkare och fick ett himla roligt svar. "Sådana grejor kanske nån duktig pappa kan ordna?"

Haha, man kan uppenbarligen inte vara vuxen och köra minishettis :D

Sv: Hahaha!

..Hmm, Fjunet mailade inte bara..hon GICK tydligen själv till vagnstillverkaren..som har sin verkstad i G`dnsk..

Med raska kliv..och bränsle i rompen att den dumma dumma trygg fanns på jorden

Kvar fanns en mkt förvånad katt

Sv: Hahaha!

Åh vad arg jag hade blivit! Eller full i skratt.

möter detta ofta när jag handlar järn eller annat till min svetsning. Lånade grannens svets en gång, han stod bakom husknuten o tittade förvånat! Sen gick snacket i byn att skåningen kan svetsa (stämpeln blev nu inte bara skåning utan utomjording, kanske transa) Så går det till i en Norrländsk by..

Fjunet, vad frågade du?

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 639
Senast: Takire
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 846
Senast: Bullen22
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
190
· Visningar
26 395
Senast: Jahaja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 128

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka