Hakar upp sig på reklamer

Bukefalos 30 år!

Är det skillnad mellan banners inne i trådar som denna, det finns två bannerplatser inne i tråden, och i forumen där det finns en bannerplats mellan trådarna?
Eller händer det med bannern i toppen av sidan?

Jag har nu lagt in en ändring gällande banners i trådar och mellan trådar, ser ni någon skillnad nu?

Jag har bara tänkt på det med reklam mellan inlägg i trådar!

Det verkar alltså ha löst sig nu?

Konstigt, det jag lagt in är en specifik kod som skall ta hand om banners när man har oändlig skroll.

Nu är det väl så att de flesta av er har slagit av det samt att jag inte aktiverat det inne i trådar där det verkar som flest haft problem med det.

Jag skulle vilja ta bort ändringen som jag lade in gällande bannern i forumen mellan trådar, då den ställer till lite andra problem.
Provar detta nu, fungerar det fortfarande som det skall?

Då är frågan om originalproblemet fortfarande är kvar men att det beror på vilka banners man får upp.

Jag får nog vänta lite och se vad fler rapporterar.

Och nu fastnade det på denna precis:

Bifogade filer

• 1000027704.webp
    1000027704.webp
    312,4 KB · Visningar: 1 415
1000002348.webp

Jag fastnade precis på den här. Både i och utanför trådar.
Fastnat på reklamer väldigt ofta så det inte går att scrolla de senaste dagarna. Olika reklamer och sen hoppar det till och man landar långt ner på sidan och får scrolla upp igen.
Android, Chrome, både med och utan evighetsscroll.

Jag har precis inaktiverat oändlig skroll för alla, för att försöka se om den funktionaliteten kan vara anledningen till att Banners ibland laddas långsammare.

Rapportera gärna om det märkt någon skillnad.

@the_connemara @Lumos_Nox @LadyCovergirl @bettysmatte @Silver Girl
Ser ni någon skillnad? Tror egentligen inte det och skulle därför vilja slå på oändlig skroll igen, men vill gärna bekräfta först.

Och undrar om det egentligen är ett gammalt problem som funnits där även tidigare och att det pga ändringarna först nu uppmärksammats, då det egentligen beror på att vissa banners tar lång tid att ladda ner.

Ser ni någon skillnad? Tror egentligen inte det och skulle därför vilja slå på oändlig skroll igen, men vill gärna bekräfta först.

Och undrar om det egentligen är ett gammalt problem som funnits där även tidigare och att det pga ändringarna först nu uppmärksammats, då det egentligen beror på att vissa banners tar lång tid att ladda ner.
Det är jättesegt. Jag fastnade precis på en reklam som inte ens involverade rörelse.

När jag läste detta precis nu så satt jag fast på en stilla reklam, denna:

Tidigare idag ( runt kl 17) dök problemet upp för mig också. Lät tråden vara öppen en längre tid och testade igen med samma resultat, dvs försöker jag scrolla men får fingret på reklamen så går det inte att få sidan att röra sig. Iom att jag lät sidan vara öppen en längre stund och dessutom testade ett flertal gånger både uppåt och neråt har jag svårt att tro att problemet var att den inte laddat klart.

Kan för närvarande inte reproducera felet.

Samsung med Chrome. När problemet uppstod surfade jag via mobilnätet. Nu på wifi

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka