the_connemara
Trådstartare
Sedan några dagar har det varit svårt att skrolla så fort det kommer reklam mellan inläggen. Tror det hänt för alla möjliga reklamer, iaf inte bara en specifik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har jag också märkt!Sedan några dagar har det varit svårt att skrolla så fort det kommer reklam mellan inläggen. Tror det hänt för alla möjliga reklamer, iaf inte bara en specifik.
Samma för mig. Använder Samsung och Chrome.
Samma här, otroligt störigt.Använder en 2-3 år gammal Samsung med Chrome och upplever samma problem. Det är JÄTTESVÅRT att scrolla förbi reklamen. Har jag fingret PÅ reklamen scrollar det inte alls.
Funderar på en sak, har ni med problem stängt av oändlig skroll? Borde verkligen inte påverka, men man vet aldrig.
Har du möjlighet att slå på det och se om det blir någon skillnad?Jag har det avstängt och kör således old school![]()
Funderar på en sak, har ni med problem stängt av oändlig skroll? Borde verkligen inte påverka, men man vet aldrig.
Använder en 2-3 år gammal Samsung med Chrome och upplever samma problem. Det är JÄTTESVÅRT att scrolla förbi reklamen. Har jag fingret PÅ reklamen scrollar det inte alls.
Det skulle kunna tyda på att det handlar om att sidan inte är helt färdig med att ladda klart och det är därför det inträffar?Precis så för mig förutom att väntar jag lite så hoppas jag ner en större bit!
Har du möjlighet att slå på det och se om det blir någon skillnad?