hakklapp till häst...

Sv: hakklapp till häst...

nej, jag avvaktar, han fick en julgran och går numera i sin egen hage och dödar den lite varje dag :D

Sv: hakklapp till häst...

*kategorin önädigt vetande*

I stället för att köpa en dyr hästleksak, så köper man en sådan där "hoppjerka" till barn för runt 50-lappen..

Du vet en sådan där rund gummiboll, med två strutar på som barnen kan sitta och hoppa på..

Andra bra "döda" saker kan vara:
pinnar och sly (bara att tigga jlugranar nu när de ändå är utkastade);)
Ett gammalt grimskaft eller trasig grimma eller liknande.
Ett vedträ knutet i en repstump
Pet flaska med småsten allt pellets osv..

Älgen har också haft hungriga småpojkar som behöver utlopp för tugg/döda reflexen:D

Dagens höjdare var faktiskt en billig grön pressening. Man kunde till och med försöke betäcka den...:p

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 428
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor... 2
Svar
29
· Visningar
5 272
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Okej så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Min bästa kompis medryttarhästar har nu blivit till salu och hon frågade mig om jag...
Svar
13
· Visningar
2 990
Äldre Hej! Jag är generellt dålig på matematik och att tänka klart juridiskt är inte min bästa förmåga just nu, så jag skulle blir jätteglad... 2
Svar
35
· Visningar
5 559
Senast: lbb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈