Bukefalos 28 år!

Hål i golvet!

madeleinewall

Trådstartare
Nu är det så att hunden bitit ett litet hål i golvet, det kanske bara är 1x1 men den syns ändå som en svart fläck.

Nått man kan göra helle komma man måsta tvingas byta goilv?
 
Sv: Hål i golvet!

sätt över hålet så det inte lockar till att bita ännu större hål :rofl:

Och är det hyres kan det bli tvunget att byta vid flytt men du kan ju alltid försöka säga att det var där då ni flyttade in :angel:
 
Sv: Hål i golvet!

Måla i hålet med färg som smälter in i golvet.
Om det är 1*1cm det gäller vill säga, större än så fixar du inte undan med färg.
 
Sv: Hål i golvet!

Svetsa igen det med svets tråd?
Sånt golvläggarna använder när de skarvar mattor.
Tror man kan låna maskinen som används, kom bara ihåg att om det finns brandlarm kommer det utlösas av röken som bildas.
 
Sv: Hål i golvet!

Jaha man får hioppas det funkar då:P

Det är hyres lägenhet så vi ska ju flytta så ska testa iaf:P
 

Liknande trådar

Fritid Nu när vintern slagit till även i Skåne passar det väl bra att drömma sig bort. Jag och min bror och våra barn (då 5 och 8 år) vill åka...
Svar
0
· Visningar
323
Senast: Milosari
·
Hemmet Vi har mycket Råkor där jag bor och nästan varje morgon har jag fågelskit på fönstren. Nu pratar vi inte om lite skit, utan mycket...
Svar
2
· Visningar
232
Senast: ufot
·
Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
347
Fordon Jag har nu en Volvo v50 som jag egentligen är väldigt nöjd med, årsmodell 2012. Men det har varit väldigt mycket reparationer senaste...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 282
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp