M

månsken

Varför låser ni trådar? Blev faktiskt lite besviken när jag såg att ni låst min tråd "Medryttarannons" på Gnägg. Jag undrar bara, varför?
 
För sä länge du befinner dig på FORUMSDELEN av Bukefalos så är den en diskussionssida.

Annonserna finner du under fliken ANNONSER, där måste du ha ett eget inlogg.
 
Om du hade läst min tråd hade du på långa vägar sett att det inte var tal om någon annons. Det enda jag gjorde, var att frågade andra kloka bukefalosare om bra tips att tänka på när man ska skriva en annons! Så var det!
 
Måste varit någon som bara läste "medryttarannons" och inte ägnade sig två minuter att kolla innehållet.

Går det inte att öppna låsta trådar igen?
Kan du inte be moderatorn för det forumet om en förklaring?

Det var ju ingen annons du lagt ut, utan något att diskutera om. Förstår inte heller varför den blivit låst.

/Madelene
 
Precis min åsikt. Mysko PM:ade och förklarade, bra, men hon hade nog inte heller läst tråden, utan bara rubriken. Tråkigt. Jag har svarat som det är och hoppas att hon tar sej en extra titt nästa gång.
 
Du har fått svar igen och jag skrev så här: Om man söker häst och vill ha tips på hur annonsen ska se ut så anser jag att det är en förtäckt annons och ska då inte ligga där!
Jag gav dig tips på att gå in under annonssidan och kolla hur de andra har skrivit i sina annonser och plocka gobitarna ur dessa och sedan skapa din egna annons!!

Och jo jag läste hela tråden!!

Lycka till!
 

Liknande trådar

Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
716
Senast: Gunnar
·
Övr. Katt Behöver köpa en kattlucka men det är ju värsta djungeln. Vill ha en bra pålitlig lucka, som öppnar och stänger som den ska, håller tätt...
Svar
16
· Visningar
783
Senast: KesoNeso
·
Gravid - 1år Någon mer än jag som väntar bebis till sommaren och vill hänga i en tråd? Jag (snart 38 år) är beräknad till 21/7 och har för några...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
9 181
Mat Precis som det står i rubriken undrar jag vad ni ska äta till middag idag. Tänker att de kanske kan bli en tråd för lite inspiration...
Svar
4
· Visningar
353
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Arbetsintervju
  • Barn och djur
  • Att rensa i kalendern

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Fjordingtråden
  • Löss

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp