Bukefalos 28 år!

Håller stringhyllor för lp-skivor?

villagegirl

Trådstartare
Allsvetande buke! Som rubriker avslöjar så undrar jag om stringhyllor håller för en större mängd lp-skivor? Alltså på ett ungefär hur viktbärande de är? De är ju så himla fina tycker både jag och sambon men han är lite orolig för att de är lite för klena för flera backar med skivor.. Nån som har en aning?
 
@villagegirl Jag hade nog varit oroligare för att själva förankringen i väggen skulle ge med sig än hyllan faktiskt.

Det ser inte omöjligt ut (googlad bild).
a3afa5f38b7231c43fd5b6a3a141629f.jpg
 
@villagegirl Jag hade nog varit oroligare för att själva förankringen i väggen skulle ge med sig än hyllan faktiskt.

Det ser inte omöjligt ut (googlad bild).
a3afa5f38b7231c43fd5b6a3a141629f.jpg

Ja, det är nog en del av oron faktiskt! Men den kommer ju oavsett vilken hylla det än blir. Tänker att det kanske blir liiiite säkrare i och med att vi nog kommer ha såna hyllor som går ända från golvet.
Men det ser ju ändå do-able ut från bilden iaf!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 432
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 420
Senast: jemeni
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 960
Senast: LovingLife
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 684
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp