Halloween Hollow (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men vad faen :arghh:

Niyama din ludna lilla..:turd: :p

Känner mig blåst, men som sagt; hatten av för onda för det är well played.
 
Jag hoppas verkligen att det är lek efter kl 8 imorgon
Känner såååå för att tvåla till de onda :cool:
Annars är de ju väl värda att vinna med dagens race i färskt minne

for the record
så jag är rätt säker på vilka som är onda och goda i leken- se tidigare inlägg och teorier :)

och hoppas på att få vakna till ett smörgåsbord av ulvar att lyncha imorgon:devil:
 
tror de onda har ångest jag:angel:

Det har jag också :nailbiting: Jag var LL i en lek där ängeln (tror det kan ha varit Mammas men kan minnas fel) lyckades pricka in ulvarnas tänkta käk varje natt typ fyra nätter i rad, det var helt sinnes. Hon var mer eller mindre outad så hon skyddade sig själv flera nätter men inte alltid, och lyckades ändå, trots att hon skiftade, pricka in precis samma som lyan. Så tja mirakel kan ju ske. Även om oddsen ser rätt illa ut för goda.. Jag grämer mig lite över min lättlurade själ men å andra sidan är det nästan lite roligt när det görs så snyggt, det var verkligen skitsvårt denna DL som var!
 
Det har jag också :nailbiting: Jag var LL i en lek där ängeln (tror det kan ha varit Mammas men kan minnas fel) lyckades pricka in ulvarnas tänkta käk varje natt typ fyra nätter i rad, det var helt sinnes. Hon var mer eller mindre outad så hon skyddade sig själv flera nätter men inte alltid, och lyckades ändå, trots att hon skiftade, pricka in precis samma som lyan. Så tja mirakel kan ju ske. Även om oddsen ser rätt illa ut för goda.. Jag grämer mig lite över min lättlurade själ men å andra sidan är det nästan lite roligt när det görs så snyggt, det var verkligen skitsvårt denna DL som var!
då delar @Mirtai tronen med @Mammas som bästa beskyddare hittills ;)

gäller att försöka tänka som en ond skulle göra antar jag? och det KAN de ju få svettas över tycker jag då :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 827
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 668
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
4 982
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 415
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp