Halloween Hollow (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
min karta över onda baserat på röstningen idag och eftermälet

Niyama
Helium
Petrolium
fio
Ferrari

så där kan de onda glömma att ett beskydd landar inatt:angel:
 
min karta över onda baserat på röstningen idag och eftermälet

Niyama
Helium
Petrolium
fio
Ferrari

så där kan de onda glömma att ett beskydd landar inatt:angel:

Jag? Ond? Jag är världens snällaste. Hur skulle jag kunna veta att det var Lena och inte Niyama som var lärling? Jag har alltid noll koll i ulvlekar. Men smörgåsbord låter gott, så om det blir en morgondagen så tycker jag vi kan börja med Niyama. :D
 
tja jag tror dessutom att du kan vara psykopten med något av av dina nick eftersom du är så orädd att bli avslöjad idag:p
SÅ om det blir en morgondag så tänker jag att jag inte kommer lyncha dig då faktiskt :D

Juste. Det finns ju ett psyko med också. Skyller på vätskebrist.

För här glömde Kretslopp&vatten att informera om att vattnet skulle stängas av vid 18. Snacka om kul surprise när man inte fyllt upp med vatten på förhand och kommer hem sent och är törstig och affären har stängt... Mutter..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 827
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 668
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
4 982
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 415
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp