Halloween Hollow (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hatten av till onda, himla snyggt spelat!

Till goda: Era nötter! :heart Jag till och med strategiskt inleder med en riktig blahateori från det här nicket, och lägger en lite mer underbyggd röst med Batheart, just för att Batheart ska bli mindre misstänkt. Men nä, DEN teorin är ändå tydligen sämre än en om att ulvar åker buss. :banghead:

Fyra röständringar hjälpte ju uppenbarligen inte heller. Så nä, vad gör man då? Jo, skriver ett inlägg som ska låta som att det skulle skrivits i lyan. Väntar tills det citeras innan man ändrar det, så det ska se ut som ett misstag, MEN ÄNDÅ SER FOLK BATHEART SOM MER MISSTÄNKT.

Fram till EFTER DL, då passar det att skrika ulv. :meh:

Jag tyckte du gjorde det bra. Men jag hann inte se något citerat och de som gjorde det verkar inte förstått stundens allvar. ;)
 
Vill tacka @Blacksmithfarm för en rolig lek, som blev barmhärtigt kort. ;)

Samt stort grattis till onda för bra jobb! :D

Jag gjorde den här leken försöket att spela via mobilen, men det är bara att inse att det inte fungerar. Jag får inget sammanhang och till sist vet jag knappt vem som sagt vad. :o :banghead:
 
Men tom. jag fattade ju? :idea::D Fast jag började nästan tro du var ond på slutet när du var så obstinat :angel::o:p

Det hjälpte inte att jag pratade i telefon med en kompis och försökte att fokusera på henne samtidigt som alla plötsligt skulle tagga mig i leken. Skulle nog ha stängt av datorn istället. ;)
 
Jag tyckte ju det var så tydligt. @Niyama kom in och skrev direkt flera inlägg om LenaHs ondhet. Medan @LenaH inledde morgonen med att skriva ett par korta oviktiga inlägg och först när Niyama röstade blev hon siare. Eh?

Men hade jag inte spelat på mobilen hade jag kunnat gå tillbaka och kolla dl1, jag förutsatte ju att lärlingen skulle skydda första natten och sia andra. ;)
 
Jag tyckte ju det var så tydligt. @Niyama kom in och skrev direkt flera inlägg om LenaHs ondhet. Medan @LenaH inledde morgonen med att skriva ett par korta oviktiga inlägg och först när Niyama röstade blev hon siare. Eh?

Men hade jag inte spelat på mobilen hade jag kunnat gå tillbaka och kolla dl1, jag förutsatte ju att lärlingen skulle skydda första natten och sia andra. ;)
Pfft. Det var ju jättetydligt att @Niyama var ond. "Jag ser inte sambandet mellan Hedinn och Batheart" var väl avslöjande nog? :cautious:
 
Jag tyckte ju det var så tydligt. @Niyama kom in och skrev direkt flera inlägg om LenaHs ondhet. Medan @LenaH inledde morgonen med att skriva ett par korta oviktiga inlägg och först när Niyama röstade blev hon siare. Eh?
hon siade Niyama redan natt 1 ju Och det blev rätt tydligt redan i eftermälet till lynchen i DL2
och jag är nyfiken @LenaH om du röstade på mig där för att locka fram ulvarna? För den funderingen hade jag nämligen!
 
Jag har bara skummat leken men jag fattade inte vad goda höll på med igår :rofl:

Men ändå ganska välförtjänt av @Niyama efter förra leken när vi såg ut att ha segern i en liten ask tills allt rasade :p
 
hon siade Niyama redan natt 1 ju Och det blev rätt tydligt redan i eftermälet till lynchen i DL2
och jag är nyfiken @LenaH om du röstade på mig där för att locka fram ulvarna? För den funderingen hade jag nämligen!
Nej så utstuderad var jag inte. Det var precis som jag skrev, hastigt uppkommen tidsbrist, en spelare jag kunde motivera en röst på och ingen större risk att någon skulle följa den. :)
 
Nej så utstuderad var jag inte. Det var precis som jag skrev, hastigt uppkommen tidsbrist, en spelare jag kunde motivera en röst på och ingen större risk att någon skulle följa den. :)
Jag trodde fö att du siat hedinn god/ var spökväckare fram till du började gå på Niyama efter DL2,
var dock orolig där att du och hedinn var onda som drog en rövare.Men efter lite funderingar om det så njae det skulle du nog inte göra ;);) men hade lite problem med att du verkade ha siat 2 efter en natt - så även jag var liiite spooky
Men fattade att det var just sia som gjorts första natten för OM lärlingen rök så skulle ju ättlingen få ärva infon och kunde sedan skydda sig om den ville:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 534
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 298
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 424
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 083
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp