Hallsbergs station kvällstid köpa med sig mat eller sallad?

nickan1

Trådstartare
Jag ska på en ganska lång resa mellan Sundsvall coh Göteborg. I Hallsberg har jag ett stopp på ca 50 minuter innan nästa tåg går. Finns det någonstans där som har öppet efter klockan 20 som man kan köpa med sig någon mat eller sallad eller liknande snabbt? Behöver äta då jag åker från Sundsvall vid 14-tiden och kommer att äta lunch innan jag åker därifrån. Är inte i Göteborg förrän 00.25 och ingen servering finns på något av de tåg jag byter till tyvärr.
 
Jag ska på en ganska lång resa mellan Sundsvall coh Göteborg. I Hallsberg har jag ett stopp på ca 50 minuter innan nästa tåg går. Finns det någonstans där som har öppet efter klockan 20 som man kan köpa med sig någon mat eller sallad eller liknande snabbt? Behöver äta då jag åker från Sundsvall vid 14-tiden och kommer att äta lunch innan jag åker därifrån. Är inte i Göteborg förrän 00.25 och ingen servering finns på något av de tåg jag byter till tyvärr.
ICA har du i Cityhuset rakt över gatan. Det är ett litet torg utanför, sen tar du rulltrappan en våning ner i den lilla gallerian.
 

Liknande trådar

Mat På torsdag ska jag åka tåg ToR Stockholm för att besöka stadsarkivet :banana: !! Det ska bli superkul, men säkerligen rätt intensivt...
Svar
11
· Visningar
1 378
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 793
Senast: cirkus
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
7 799
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 371
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp