Halt ponny, tips och råd mottages tacksamt!

B

bountysmatte

Vi har ett 16-årigt russ som blev halt i oktober efter att han varit i bråk i hagen. Första domen var yttre böjsenan, 6 veckors vila. Lika halt efter 6 veckor, fick då finadyne 14 dagar, detta hjälpte lite men efter 2 månaders vila är han halt efter lite travande i ridhus.N u ska vi till klinik så fort det går, 100 dagars gränsen tyvärr passerad men vi tänkte åka till flyinge och få reda på vad det finns för chanser. Vad tror ni där ute? Vad kan det kosta ( är försäkrad) Kliniktips i Skåne? Någon som har haft ungefär samma problem? Vi hade bara ägt honom i 3 veckor när detta hände... :confused: : [
 
Flyinge kan jag inte säga något om har aldrig varit där, brukar själv åka till Jonas Thronell(tror det stavas så) i Ängelholm eller om han inte har tid stenestad (Göran Rydén)

MVH

Camilla
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hejsan, Jag har en 5 månaders Mas ( Miniatur american shepherd ) som varit halt på ett framben ungefär sedan hon va runt 15 veckor. De...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
20 279
Senast: kolblakkur
·
Hundhälsa Önskar lite goda tips och råd! Min syster köpte en 8 veckors valp för 4 månader sedan, det var efter mycket letande efter en bra valp...
2
Svar
23
· Visningar
3 382
Senast: Gnist
·
Övr. Katt Lååångt men väldigt tacksam för de som orkar läsa. Har ett dilemma, som jag gärna tar emot utomståendes input angående. Fast ber er...
2
Svar
30
· Visningar
4 809
Senast: Alexandra_W
·
Hästvård Vart ska jag egentligen börja. Det kommer bli långt. Min häst är halt. Och jag vill inte bli dumförklarad, jag ber bara om lite råd...
Svar
12
· Visningar
1 208
Senast: annso80
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat på HD-röntgen
  • Katter och spädbarn
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp