Bukefalos 28 år!

Halvhals el helhals täcke?!

nice and happy

Trådstartare
Har en polle som är lite frusen av sig & blir lätt stel & behöver värme... :)
Kan inte bestämma mig & behöver lite tips....
Har ett Amigo 350gram & en avtagbar hals på det med 150g på det nu när det är minus ute. Har alltid varit lite sugen på ett Rambo halvhals täcke & fick tag i ett till bra pris. Ett 370grams men känns mycket tjockare än amigo.
Vill ha halsen på just för att han är så känslig, fast en halvhals funkar kanske lika bra? Just för att rambo täcket är varmare i sig el?... Vad hade ni gjort?
Amigo med löstagbar hals el rambo halvhals??
 
Sv: Halvhals el helhals täcke?!

Vid nederbörd hade jag haft Amigo 350g med hals och för övrigt Rambo med halvhals.
 
Sv: Halvhals el helhals täcke?!

Ja men de va ju en bra ide... :)
Finns ju spännen man kan sy fast till hals på täcket, fundera om man skall sy fast 3 sådana spännen på rambot. Fast vill ju egentligen inte sy & förstöra de...
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
898
Senast: MiniLi
·
Utrustning Tänkte handla vintertäcke om jag hittar någon bra rabatt under Black Friday, men funderar lite mellan två tjocklekar och två storlekar...
2
Svar
29
· Visningar
2 641
Hästvård Usch jag känner mig jättekluven. Jag har en konvalescent som inte får bli kall över ryggen pga skada. Han är oklippt förutom en ruta...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 216
Utrustning Ursäkta för långt inlägg men jag måsta få skriva.:D Har förstökt söka lite runt i internet men hittar inget bra svar på mina...
Svar
16
· Visningar
3 179
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp