Hamnar fel i tråden

Bukefalos 30 år!

Silver Girl

Trådstartare
Nu är det åter så att jag hamnar fel när jag går in i en tråd. Jag hamnar ett eller ett halvt inlägg längre ner och måste skrolla upp lite för att se hela sista olästa inlägget. På dator med Microsoft Edge. Har inga problem alls på mobilen (samsung med crome).
@Gunnar

Jag har haft så non stop i några veckor nu. Förstod på @Gunnar att det mer hade med mobilens inställningar?

Jag har IPhone och Safari.

Vet inte rktigt vad det beror på och tror det funnits till viss del i vissa trådar hela tiden, tror inte något jag ändrat den senaste tiden borde ha påverkat detta.

Det jag tror kan påverka detta är bilder eller annonser som visar sig ha en annan höjd än man från början trott.

Vet inte rktigt vad det beror på och tror det funnits till viss del i vissa trådar hela tiden, tror inte något jag ändrat den senaste tiden borde ha påverkat detta.

Det jag tror kan påverka detta är bilder eller annonser som visar sig ha en annan höjd än man från början trott.
Det stämmer att det ofta är i närheten av en annons.

Såhär såg det ut nu, när jag gick in i en tråd med ett nytt svar. Inga bilder eller reklam som störde.

IMG_7861.webp

Jag har också samma problem, man hamnar ett eller ett par inlägg från det senast olästa och måste scrolla. Det har hänt både i närheten av annonser, men också helt utan närhet till annons.

Surfar från mobilen, Iphone

Alla, upplever ni att detta är ett problem som inträffat nyligen i samband med någon ändring här på sidorna?

Hela bukefalos buggar för mig konstant på olika sätt. Orkar inte utveckla nu så skriver så jag hittar tillbaka

Väldigt skumt tycker jag.
Nu tittar jag mest från chromium-baserade webbläsare på mac och under linux och har under dagen försökt hålla extra koll på detta. Har alltid hamnat rätt idag, men jag vet att jag ibland tidigare hamnat fel ibland men det är något jag råkat ut för ibland i många år och inget nytt.

Dator eller mobil verkar av era kommentarer inte ha betydelse?

Är det så att ni använder appen och det är något fel där?

Om man hoppar till senaste nya inlägg och det är sist i tråden hamnar man inte alltid rätt, på dator då sidan är för kort för att skrolla upp tillräckligt.

Jag har nu provat ändra en sak med loggan som möjligen kunde påverka men det handlar en skillnad lika hög som loggan.
Jag får för mig att ni hamnar mer fel?

Jag använder inte appen. Jag surfar nästan bara från mobilen, det kan vara en hel skärmstorlek som jag får scrolla uppåt.

Använder inte appen. Har aldrig problem på mobilen, Samsung med Chrome. Bara på datorn.

Och det kan ju inte vara att det inte finns plats då det är för långt ner man hamnar. Fanns det inte plats så skulle man ju se redan lästa inlägg, inte att de döljs.

Liknande trådar

• Länkningsgrejen funkar inte
  • Inlägg med citering utan något ytterligare innehåll
  • Att inte vara så sentimental
  • L
    💣💥

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Valp, tips och råd