Hamnar fel i tråden

Bukefalos 30 år!

Samma problem för mig, iPhone och webbläsare :( Tror också det kom vid uppdateringen av färger osv..

Samma problem för mig, iPhone och webbläsare :( Tror också det kom vid uppdateringen av färger osv..
Det kan nog stämma ganska bra i tiden vad jag upplever också, att det började när färgerna började ändras. För mig är det ca 8 ggr av 10 på iPhone med Safari som det krånglar, på PC med Chrome kanske 1 gång av 10 så det händer där också men inte alls lika ofta. Jag kör AdBlock på PCn så där undrar jag om teorin med att det är storleken på annonserna som spökar verkligen stämmer.

Jag har nu lyckats hamna lite fel i en tråd i Safari på Mac. Men övriga gånger hamnar jag rätt exempelvis i gällande ovanstående inlägg i denna tråd.

Jag har ingen iPhone att testa med tyvärr och får känslan att det framförallt är där problemet finns.
Vill självklart försöka lösa detta på något sätt.

Vore bra om de som har stora problem och inte har iPhone kunde skriva här vad de har så kanske jag kan testa.

Ni med iPhone har någon testat att rensa cachen om det möjligen skulle kunna vara så att något gammalt ligger kvar sedan innan ändringarna och skapar problem?

Kan det vara så att detta oftast inträffar i Dagbokstrådar och Nyhetstrådar?

Jag har lyckats upptäcka en tråd där jag lyckas hamna lite fel varje gång:
https://www.bukefalos.se/threads/inte-en-dagbok.1528631/page-128#posts

Men bara i safari på mac, inte chrome på mac.
Dessutom verkar inte samma problem uppträda när jag testar lite andra dagbokstrådar.
Och bara för det hamnade jag rätt när jag klickade på länken, men sedan när jag uppdaterade sidan kom jag lite fel på samma sätt som tidigare.

Någonting verkar ha hänt till det bättre, för nu har jag testat att gå in i ett 10-tal trådar, och jag har hamnat rätt varje gång 👍!

Alla, upplever ni att detta är ett problem som inträffat nyligen i samband med någon ändring här på sidorna?
Jag minns inte exakt när det började, men det är nyligen. Det hoppar varje gång när jag går in i en tråd med nya inlägg. Senast alldeles nyss. Sitter vid dator med Chrome.

Kan ni kolla vad som händer om ni klickar på min länk i mitt förra inlägg och om det blir någon skillnad om ni laddar om sidan.

Jag har inte sett några fel i chrome och framförallt fungerar det oftast bra, på er låter det som det nästan alltid blir fel?

Har någon provat att rensa cachen och sett om det hjälper?

Kan det vara så att detta oftast inträffar i Dagbokstrådar och Nyhetstrådar?

Jag har lyckats upptäcka en tråd där jag lyckas hamna lite fel varje gång:
https://www.bukefalos.se/threads/inte-en-dagbok.1528631/page-128#posts

Men bara i safari på mac, inte chrome på mac.
Dessutom verkar inte samma problem uppträda när jag testar lite andra dagbokstrådar.

Tyvärr är det alla typer av trådar för mig. Nu senaste tiden har det varit mer regel än undantag.

Ska prova på datorn ikväll om jag kommer ihåg.

Det kan ha blivit fel även för mig när jag gick in nu i den här tråden, hamnade nedanför senaste inlägg tror jag, men när jag gjorde en reload så hamnade jag rätt.

Jag har inte sett några fel i chrome och framförallt fungerar det oftast bra, på er låter det som det nästan alltid blir fel?
Som jag skrev ovan:

Det kan nog stämma ganska bra i tiden vad jag upplever också, att det började när färgerna började ändras. För mig är det ca 8 ggr av 10 på iPhone med Safari som det krånglar, på PC med Chrome kanske 1 gång av 10 så det händer där också men inte alls lika ofta. Jag kör AdBlock på PCn så där undrar jag om teorin med att det är storleken på annonserna som spökar verkligen stämmer.

Och jag hänger mest på Allmänt och Häst, både på PC och iPhone

Nu har jag provat med följande:
https://www.bukefalos.se/threads/hamnar-fel-i-traden.1537438/page-2#post-20874336

Om jag laddar om den säg 20 gånger verkar det för mig bli rätt kanske 10 gånger, men ibland kommer jag för högt upp eller för långt ned på sidan. Hur blir det för er?
Och nu när jag testade blev det rätt första gången tror jag sedan hamnade jag på @Silver Girl inlägg, lite ner.
Får för mig att den går rätt från början men sedan hoppar iväg lite?

Och nu testade jag igen och då blev det rätt 70% av gångerna, i en annan webbläsare blev det rätt 100% av gångerna.
Det är inte helt lätt att felsöka detta.

Liknande trådar

• Länkningsgrejen funkar inte
  • Inlägg med citering utan något ytterligare innehåll
  • Att inte vara så sentimental
  • L
    💣💥

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Valp, tips och råd