Han finns inte mer

Beklagar verkligen ❤️Så sorgligt jag har läst allt du skrivit om Torsten. Jag vet hur ont det gör och vad tomt det blir.
 
Jag som har en hund som gått igenom en liknande operation och såg hur oerhört hårt den och rehaben tog på min superstarka arbetshund i elitform, tycker verkligen att du fattade rätt beslut för Torsten. Det suger att behöva vara en klok människa åt dem när det värsta händer, eloge till dig som inte var självisk ❤️
 
Jag har ju träffat Torsten... och en gladare liten själ fick en leta efter 💔 Han försökte envist gosa med min katt Isis trots att hon INTE uppskattade uppmärksamheten :laugh: Min särbo fick godkänt direkt när han träffade Torsten för någon månad sedan, den där norrlänningen var ju lätt att tigga godsaker ifrån :D

Jag är så fruktansvärt ledsen för både dig och Torsten @tanten, ni var verkligen ett Dream Team :heart
 
Jag har ju träffat Torsten... och en gladare liten själ fick en leta efter 💔 Han försökte envist gosa med min katt Isis trots att hon INTE uppskattade uppmärksamheten :laugh: Min särbo fick godkänt direkt när han träffade Torsten för någon månad sedan, den där norrlänningen var ju lätt att tigga godsaker ifrån :D

Jag är så fruktansvärt ledsen för både dig och Torsten @tanten, ni var verkligen ett Dream Team :heart
Sett en bild här på buke på fina Torsten men inte hängt med i hur gammal han blev? Men så fin han var, papillon är fina små hundar 😍. Eller ja stor hund i liten kropp 🤩
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
13 021
Övr. Hund Våren 2001 fick min underbara hund somna in, med bla veterinärers och uppfödarnas tillstånd. Han blev ca 3 1/2 år gammal, och var mitt...
Svar
8
· Visningar
6 862
Senast: OhNoez
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp