Bukefalos 28 år!

Han kan inte gå

Veterinären förberedde mig i alla fall på att dom är begränsade i vad dom kan göra här uppe och att det kan vara så att jag måste åka ner till Strömsholm. Blir en enkel resa på 90 mil men det är det värt. Fy fasen vad jag älskar den där hunden. Det här förstör mig.

Såg att han är piggare nu men om ni ska fortsätta göra utredning och Om du bor i norra delen av Sverige kan jag rekommendera att fara över till Norge, det är kortare och billigare även om inte pengarna är det man tänker på i första hand. Men dom har heltenkelt bra veterinärvård närmare och billigare.
 
Såg att han är piggare nu men om ni ska fortsätta göra utredning och Om du bor i norra delen av Sverige kan jag rekommendera att fara över till Norge, det är kortare och billigare även om inte pengarna är det man tänker på i första hand. Men dom har heltenkelt bra veterinärvård närmare och billigare.

Inte med en amstaff!!!
 
Så skönt att han verkar vara på bättringsvägen!

Gällande magsjuka och förlamning har jag faktiskt en vän (människa) som blev tillfälligt förlamad från midjan och ned efter några dygns magsjuka som liten, så det verkar ju vara en existerande biverkning, oavsett art.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 687
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 294
Senast: Nominous
·
Hundhälsa Det började med att han inte ville äta förra söndagen, sen pep han till när jag lyfte upp honom i bilen men det är bara småsaker man...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
11 913
Senast: tuaphua
·
Hästvård Igår kväll vid 16.30 tiden ringde en stallkompis, som skulle passa min häst för en gångs skull. Jag är annars i stallet veckans alla...
Svar
9
· Visningar
4 881
Senast: Siggan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp