han växer som ogräs! *bilder*

åååh dom är ju för underbara... en sån eller en fox terrier vill jag ha nån gång i mitt liv :D
 
"Vad är det för ras?"

Är du blind människa?
Ser du inte att det är en agressiv pitt bull ;) :D
 
Han är helt bedårande!!!!!!!!!!! Om du inte kan hitta honom en dag så har han flyttat till mig! ;)

/Timsetim :)
 
Underbar. :D

Har ni döpt honom än?
Har för mig att du skrev om råd i en annan tråd.
 
milo heter han

och en egen hemsida har han också fått! :p

http://bite.to/milodesign
där finns lite fler bilder på hans kullsyskon och mamma + mormor.. fast hemsidan är inte färdig på långa vägar så där finns eg inget intressant förutom 8-veckorsbilderna :p
 
Hahaha! Han är jättegullig! :d Det var bara det att när jag läste rubriken så tänkte jag "Oj en hund som växt jättemycket, undra om den växte mer än vår hund när han var valp?". Vår hund växte 2 kg i veckan i början :crazy: :D. En JR väger väl knappt två kg ens när han blir vuxen, hahaha!
 
Wow vilken fin hemsida! Men ni måste ju ha en gästbok, kunde ju inte lämna ett tassavtryck nu ju :( :D.
 

Liknande trådar

Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
859
Senast: Happimess
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 502
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 928
Senast: ako
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 013

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp