Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hittade en bild som snart är ett år gammalt. Satt å tänkte lite och kom faktiskt fram till att han brukar hänga på ena frambenet, om det nu är så man säger?
Det är inte bra att hästarna gör så, det förstår jag, varför gör de så och hur kan det förebyggas om det går?
Det är rätt vanligt att tex fullblod "hänger i knäna" och jag vet att man efter vissa hingstar kan se fler hästar som gör det. Det är inget farligt och dom gör det för att avlasta senorna.
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Kläder & Bli fin
Dottern pratade om att hon vill/behöver köpa nytt smink, eftersom en del produkter börjar bli för gamla. Det fick mig att tänka efter...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...
Övr. Grenar Gjort sista träningspasset innan tävlingen och red både dressyren och så en teknik och en speed. Dressyren kändes faktiskt rätt bra! Kom...