Har ASVH slutat ge ut stamböcker i pappersform?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Tabitha
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 171
Sv: Har ASVH slutat ge ut stamböcker i pappersform?

Det enda positiva är att en cd inte tar någon plats. Det känns ju inte som att man spontant kommer att sitta och "bläddra" i cd:n och kolla in nya stamboken som man alltid gjort. Kommer den att kosta lika mycket som boken tro? Det är ju betydligt billigare att ge ut en cd än en bok.

Jag skriver också under!!

Och undrar hur i hela friden de tänker... Hur länge tror de att CD kommer funka? De är ju nästan omoderna redan. Och snart kommer BlueRay eller HD (är väl de som är modellerna de funderar på ska bli standard), vad gör vi med våra dyra "stamböcker" på CD då?

Varför inte mejla ASVH och skriva typ: Undertecknad önskar att stamboken även i framtiden utkommer i bokform, samt skriver under sitt namn.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
520
Senast: Freazer
·
Hundavel & Ras Fast varför skulle labbe/golden korsning ge aktivare ledarhundar? Inom respektive ras finns det ju redan hundar med mycket motor. Så om... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 909
Senast: mamman
·
Katthälsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
468
Senast: DeCloe
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
928
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka