Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag absolut inga tips eller råd men jag vill bara säga jag tycker du verkar vara en riktigt go mamma som lyssnar på ditt barn och verkligen är en "aktiv" förälder. Det kommer säkert gå jättebra med amning, nya syskon och allt som är på gång!
Vill bara säga att jag tycker du gör helt rätt och att Sam verkar ha en helt underbar mamma som är lyhörd för sitt barn![]()
Kanske, eller sa hittar han bara pa mer saker att gora i det for ovrigt tomma rummet. Igar hittade han baby watchern och hade jattekul med den tills jag slangde ut den. Da borjade katten jama utanfor dorren och det var saklart jatteskoj.
Klart jag kan vanta ut honom, jag tankte bara att om man stanger in honom i en spjalsang sa blir han uttrakad fortare...
Sedan att du föredrar att Sam inte blir ledsen vid avvänjningen är en sak, men att stänga in en övertrött unge i en spjälsäng lär knappast göra honom överlycklig kan jag tänka mig.
Man kan väl jämföra det med hundforumet. Det brukar bli rätt hetsiga diskussioner bland de etablerade hundmänniskorna när en novis kommer in och ger "expertråd" baserade på vad de sett "herr Ceasar" göra och sen hävdar att hundar minsan blir vad man gör dem till, oavsett ras.![]()