Har ngn köpt ett omärkt träns o fått ett

Sv: Har ngn köpt ett omärkt träns o fått ett

Idag har bettet anlänt:D inte så konstigt att det har varit runt då säljaren hade skrivit delvis felaktig adress, posten är förlåten:p
 
Sv: Har ngn köpt ett omärkt träns o fått ett

Trist när det blir så, man blir så besviken.

Köpte för en tid sen själv ett stübben träns ville ha med blått foder i och äntigen hittat ett blev jag jätteglad, betalade glatt och väntade ca 14dgr innan tränset dök upp det var endast nosgrimman och pannbandet som var stübben, resten hade mkt i övrigt att önska, käkremmen var nästan av (ser ut som en råtta tuggat på den), det var så smutsigt och allmänt ofräscht då blev jag besviken.

Hade sett en bild innan, där såg det fräscht ut.

Men men det är också den enda gången jag har blivit lurad när jag handlat på nätet, har köpt mkt begagnat.
 
Sv: Har ngn köpt ett omärkt träns o fått ett

KL
Köpte en jacka vars dragkedja gick sönder första gången jag använde den - tala om att kasta pengarna i sjön :D
 

Liknande trådar

Utrustning Söker efter ett träns som jag har fått en bild i mitt huvud på. Har alltså inte sett detta i någon affär eller dylikt men jag söker...
Svar
7
· Visningar
1 336
Senast: BigEnough
·
K
Dressyr Ska köpa ett kandar. Ska vara svart då sadeln är det. Är kandar som träns i storlekarna? isåfall i stl cob. ska ja ha med vit fodring...
Svar
17
· Visningar
1 555
Senast: Centaur
·
Utrustning RG's ylletäcken... vilka färger finns dom i? är det bara beige o brun? visst har dom lite skumma storlekar, har för mig att mitt...
Svar
6
· Visningar
963
Senast: popeye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp