strawberrysylt
TrÄdstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vinterbadade i april, dÄ var det 2,5 grader i vattnet. Gjorde samma sak igen igÄr (dvs bastu och sedan ultrasnabbt dopp) och dÄ var det 13,5 grader. En vÀldig skillnad, jag kÀnde t o m mina tÄr hela tiden.Och vart bor ni?
VÀrmen börjar ju komma nu, men Àn sÄ lÀnge kÀnns det inte som vattnet hunnit bli uppvÀrmt, inte hÀr i mellersta Dalarna iaf.... eller? NÄgon som hÀvdar motsatsen?
Nu menar jag alltsÄ oss vanliga mÀnniskor, inte sÄna Äretrunt-badare som @pepp![]()
Och vart bor ni?
VÀrmen börjar ju komma nu, men Àn sÄ lÀnge kÀnns det inte som vattnet hunnit bli uppvÀrmt, inte hÀr i mellersta Dalarna iaf.... eller? NÄgon som hÀvdar motsatsen?
Nu menar jag alltsÄ oss vanliga mÀnniskor, inte sÄna Äretrunt-badare som @pepp![]()
Japp, tvÄ gÄnger, MÀlardalenOch vart bor ni?
à h herregud fÄr se om jag badar ALLS i Sverige i Är! SÄ svar NEJOch vart bor ni?