Bukefalos 28 år!

Har ni Några krav?

Sv: Har ni Några krav?

Fortsätta att testa allt, inte vara rädd, vara generös mot mig och andra.

Ja det är nog bara det. Allt annat i den här tråden har jag gjort haha.
 
Sv: Har ni Några krav?

Mtp att jag höll lika hårt på allt utom fet-punkten när jag var en rabiat liten Ung Vänster-tjej med palestinasjal och snedlugg, så får jag nog säga att det var snäppet värre att vara vänster. Mån om sig själv OCH grymt oattraktiv - det var inte en lätt period!
crazy.gif
Du var med i Ung vänster och låg INTE runt????

Trodde ligga var anledningen att nån gick med öht
 
Senast ändrad:
Sv: Har ni Några krav?

Hahaha, true dat. Och lokalt var det nog åtminstone anledningen till att 99% av killarna var medlemmar.
 
Sv: Har ni Några krav?

* jag har slutar umgås med människor som inte ger mig ngt!
* att inkomsten på deklarationen höjs varje år!
* att rida mina hästar minst 4 dagar i veckan
* hålla vikten under kontroll, väger just nu 2kg för mkt, men ser det inget problem (just nu) då jag lätt losar 2kg när det är dags för badsäsongen.
 
Sv: Har ni Några krav?

Jag har egentligen bara ett krav ; och det är att aldrig någonsin leva på någon annans inkomst utan se till att ha en egen ordnad ekonomi.

Annars är jag inte mycket för krav och regler, lev livet :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vart vänder man sig för att få hjälp med en vuxen person som inte längre kan ta hand om sig själv? Det handlar om en person som har...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 084
Senast: BornAgain
·
Kropp & Själ Så vad gör man? Jag hittar inget alls! Läkarna lyssnar inte på sin patient utan viftar bort problemet och ska få ett återbesök om 1-3...
Svar
11
· Visningar
899
Senast: 95johsv
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
747
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ I skuggan av trådar runt alkoholism: Är det bara jag som reagerar på att vin och "bubbel" på något sätt romantiseras och ses som en...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
27 286
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp